karno

اینجا با بهترین های مراقبت و زیبایی پوست و مو همراه ما باشید

karno

اینجا با بهترین های مراقبت و زیبایی پوست و مو همراه ما باشید

karno

این وبلاگ معرف بهترین های آرایشی بهداشتی و مراقبتی پوست و مو و همچنین مشاوره رایگان میباشد
جهت مشاوره رایگان میتوانید ار چند طریق ارتباط برقرار کنید
در وات ساپ با شماره تلفن 09360363541 خانم سالوری
در تلگرام با آیدی zibasho56@

بایگانی

 

 

 

بطور قطع، محصول رکن اساسی در ساختار یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای صحیح و اصولی است ، چرا که هدف اصلی بازاریابی شبکه‌ای به عنوان یک سبک فروش، مانند هر سیستم فروش دیگری رساندن کالای مورد نیاز به دست مصرف‌کنندگان است .

شرکت نفیس، رسالت خود را تمرکز بر ارائه محصولات موثر و مورد نیاز مشتریان ،با قیمت مناسب و کیفیت رقابتی قرار داده است و اعتقاد دارد که باید خرید کالا از طریق این شرکت، به نسبت سایر روش‌ها  مقرون‌ به‌ صرفه‌تر و با خدمات بیشتر و موثرتری صورت گیرد.

شرکت نفیس مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر از محصولات بهداشتی، مراقبتی، آرایشی و تخصصی در حوزه پوست، مو و ناخن را برای اولین بار در ایران از طریق بازاریابی شبکه‌ای معرفی و ارائه کرده است. این محصولات منحصربه فرد، دارای استانداردهای داخلی و بین‌المللی هستند و  در کنار مشاوره موثر می‌توانند طیف وسیعی از نیازهای عمومی و تخصصی افراد را تامین کنند.

(( هدف ما، بهبود کیفیت زندگی انسانهاست. ))

 

 

شبکه‌ی نفیس سیستم محور است ...

بازاریابی شبکه‌ای، سیستم محور‌ترین تجارت جهان است وآموزش  پایه‌ اصلی این سیستم را تشکیل می دهد. در واقع این آموزش‌ها در همه شرکت‌های اصولی فعال در این حوزه طبق یک ساختار بوده و با توجه به محصول، طرح‌درآمدزایی و البته ماموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های آن سازمان به قالبی مشخص درآمده و مانند مجموعه‌ای از چرخ‌دنده‌ها به طور  هماهنگ به حرکت درمی‌آیند.

باید در نظر داشت که یک سیستم واحد، ساده و  قابل تکثیر همراه با آموزش‌های اثربخش و ابزارهای مؤثر، موفقیت افراد را تضمین خواهد کرد.

در این راستا شبکه‌ی نفیس و با بهره‌گیری از بالاترین استانداردهای جهانی این تجارت و استفاده از پیشرفته‌ترین متددهای بین‌المللی موجود ، به همراه تیم مجرب آموزشی و با در نظر گرفتن محصولات،طرح درآمدزایی نفیس و ایجاد مهارت مشاوره و راهبری، سیستمی یکسان ایجاد کرده است که تکثیر و پرورشی بی‌نظیر را در همه سطوح به همراه دارد.